kan inte alla kryssa för alla dagar fram till torsdag, för då blir det väl torsdag, eller hur?

Idag har varit en total skitdag. Jag var med mamma och skulle köpa skor till avslutningen och jag tänkte det kan väl inte ta så lång tid. Vi hittade skor direkt ch köpte dom. Sen så skulle hon köpa kläder och då ville jag ju inte vara med så jag tänkte att okej jag kollar lite skivor och så kommer det säkert inte kännas så länge. Men innan hon var klar så hade det gått tre timmar och skivaffären i frölundatorg är värdelös. Jag blev så trött av att inte göra någonting. Sen när jag kom hem så skulle jag börja med ett skolarbete men jag var så trött att jag fick gå och lägga mig. Jag sov en timme sen gick jag upp till datorn och satte på klassiskmusik och då äntligen lyckades jag börja och nu har jag faktiskt gjort halva arbetet. Så egentligen ska jag inte klaga.

Tänk om i hela världen sa att det var torsdag nu. Då skulle det ju bli det och jag skulle inte behöva lääängta i sju dagar. Men jag ska vara posiiv, för det värsta av allt är att inte ha något att längta till. Då blir ju livet helt meningslöst. Så alltså är längtan lite bra i alla fall.

Kolla! kolla! kolla! på detta för då kommer ni bli kära (om ni inte redan är det) och kärlek är ju bra!


Kommentarer
Postat av: elin

hähä. gulligt av dej ju. nej, alltså. så var det för mej också när jag lyssnade första gången. men sen andra gången eller nåt läste jag i texthäftet samtidigt som jag lyssnade, och sen var jag fast.^^ sedan lyssnade man liksom på låtarna på ett helt annat vis.
ja, jag är så jävla trött på hopp nu. min hjärna är däremot inte det. för jag fortsätter alltid hoppas fast det går åt helvete. så jävla tragiskt, eller nåt.

2007-05-18 @ 20:20:17
Postat av: baskertomten

jag har sovit mitt på dagen en enda gång i mitt liv. det är så läskigt när man vaknar och tror att det är nästa dag och sådant.
och jag är redan kär. kärlek är bra. ja. men det gör fruktansvärt ont. jag fattar knappt själv hur mycket jag längtar. hela jag skriker.

2007-05-18 @ 22:04:53
URL: http://baskertomten.blogg.se
Postat av: elin

& du, jag kan inte se dendär videon. det är mycket beklagligt. buhä

2007-05-20 @ 16:01:19
Postat av: Litenstrumpaathotmail...

Här är jag igen, Det Galna Midnattsspöket som Älskar David Bowie.
Och jag tänker fortsätta läsa din blogg!

2007-07-10 @ 00:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0