and the question is

  1. hysterin sprider sig bland alla, kommer jag att kala mig?
  2. hysteri är bra
  3. ibland
  4. jag vill ha en helt ensam dag, i varje fall nu när jag är trött
  5. våldtäkter har gjort mig arg idag
  6. kvinno- och manssyner med
  7. låt oss avskaffa skrivregler
  8. ochochoch skriva meningar
  9. PRECIS SOM VI VILL
  10. jag borde skaffa färg och papper
  11. är kreativitet och trötthet samma sak?
  12. är äkta ett ord som jag fortfarande strävar efter?
  13. **anropar**
  14. jag meningar som jag
  15. aldrig inte

Kommentarer
Postat av: baskertomten

idag såg jag en film om pingviner och då tänkte jag på dig eftersom jag vill att du ska vara här. nu ska jag se tjenare kungen. den var mycket enklare att hitta här än den var hos dig.

2007-12-14 @ 19:57:30
Postat av: Hilda

försvunnen astronaut?

2007-12-19 @ 17:55:25
Postat av: fröken egon

Vad menar du med frågan: "eller ska jag kala mig"? Att du ska radera håret på ditt huvud i den hysteri du känner?

2008-01-14 @ 11:16:03
URL: http://rojo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0