"en, två, tre - en, två, tre" och "Slooooow, Slooooow,quickquick, Sloooooow, Sloooow

Idag har vi övat massor på vår skoldans. I år är det vals och foxtrot. Alla dessa olika räkningar! Ja kolla titeln.
Men det är kul, det är det faktiskt. Och det går ganska bra för mig. Jag är ju inte världens bästa, men de här danserna funkar bra.

Jag har tränat med. Det gick bra.

Min lillebror är kul. Han hade religionläxa och skrev med stora boksäver:
HUR TUSAN KAN MAN DÖPA EN GUD TILL GUD?
Det var smart tycker jag. Jag har aldrig tänkt på det så.

hejdå

Kommentarer
Postat av: elsa

hahaha
det har jag faktiskt också tänkt på. speciellt när jag var mindre, typ: - Allah, Lakhsmi..och Gud? Det är ju som att jag skulle heta "Människa".
puss

2007-04-25 @ 07:03:48
URL: http://puckelpist.blogg.se
Postat av: baskertomten

hahaha. jaa. fast enligt typ kristendom så finns det ju bara en gud osv.
hmmm.
jag har aldrig tänkt på det.

2007-04-25 @ 16:33:20
URL: http://baskertomten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0