.

Imorgon ska jag spela in med p3. Läsa "det här är staden" dikten. Prata om att jag vill publicera en bok(vilket jag vill och vilken jag måste ha nämnt och som dom verkligen tyckte var intressant). Jag ska tydligen ställa frågor till någon som har fått en bok publicerad, en kokbok. Ehm ja. En kokbok. Förhoppningsvis så hör någon oerhört inflytelserik och lyrikälskande person mig och hör min oerhörda talang och ger mig en kometkarriär som poet.

Så hej alla inflytelserika människor som googlat . Kontakta gärna mig:)

ogge_imann@ hotmail.com (såklart inget mellanrum men med tanke på alla spam)

Kommentarer
Postat av: sara

ska du vara med på radio?

2008-02-20 @ 20:20:57
Postat av: baskertomten

sorry kompis men jag är inte tillräckligt inflytelserik

2008-02-21 @ 12:38:26
URL: http://baskertomten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0